Promenad

Idag har vi gått långt, över en mil.
Vi gick nämligen ända till Coogee (det verkar inte så långt när man åker buss, men i 30 graders värme och en stekande sol känns det längre)
Och, ungefär 6 km visade det sig vara. Om man är någorlunda bra på matte kan man räkna ut att fram och tillbaka blir det 1.2 mil. Efter den lilla promenaden gick jag bort till poolen och simmade ungefär 500 meter.


Målet med vår promenad, Coogee beach. Där satte jag mig med en stoooor jordgubbsmilkshake. Mycket gott.

Märkte imorse att mina byxor helt plötsligt har blivit så stora,
antingen har de töjt ut sig (allihopa) eller så har all denna motion gjort mig smal.
Vilket kanske är den troliga orsaken. Motion i kombination med att jag på 3 veckor inte har ätit småätit chips, godis och sånt skräp. Jag är för snål för att köpa sånt.(Förutom milkshaken idag då) Men, det är bra. Jag är duktigt jag.
Australienresan blev plötsligt till ett fat camp. Inte för att jag egentligen behövde gå ner i vikt, men ändå.

Klart du ska kommentera
Postat av: ramiho

Fin strand, Coogee.

Nästa gång kan ni gå till Clovelly Beach...

2008-12-13 @ 11:04:37
Postat av: Daniel

Snyggar karar?

2008-12-13 @ 14:17:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Kanske man skulle åka till dig & hälsa på, och samtidigt loosa lite weight.

2008-12-14 @ 19:58:30
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0