Upptäcktsfärd

Gick på upptäcksfärd idag,
skulle försöka ta oss till skjutbanan (eller vad det nu är som ligger bredvid stranden, på klippan)
Men det gick inte, avspärrat överallt.
Istället hamnade vi i Malabar och stranden där. En väldigt liten strand, med en massa klippor.

Lilla strand.


Jag var lite rädd för tidvattnet, uppenbarligen brukade det vara vatten där vi gick. Men, vi överlevde.


Titta, jag har både solglasögon och hårband. Duktigt av mig själv, jag förstör varken ögonen eller hårbotten.


Folk häromkring använder surfingbrädorna som kanoter eller något. De står på dem och paddlar sig framåt med en paddel.


På nått sätt påminner det här mig om Irland, inte för att jag har varit där men ändå, det är såhär jag föreställer mig Irland. Det är definitivt inte så som jag föreställer mig Australien.


Vi hittade ett klätterträd, jag satt där på en gren.


Moa klättrade hon också.


Ibland är jag så otroligt cool..


Hibiskusar växer överallt här.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Nu ska jag köpa en hibiskus den är fin.

2008-12-10 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0