Utekväll

Igår var det dags för utekväll igen,
Kings Cross Hotel hade vi bestämt oss för, fastän det kostar 10 dollar i inträde.
Men, det blev en rolig kväll, så det var det nog värt.
Där inne träffade vi nämligen Rick, Ben och ett par andra australiensare,
Rick tog oss så småning om med till en gaybar,
trevligt ställe. Planen var att shota där, men tydligen slutade de servera shots efter 2 AM.
Annars blev folk för fulla eller något.

I alla fall, tog sista bussen (halv 4) hem till Maroubra,
(Älskar att bussarna går så sent, så borde det vara hemma med).
Och världens kanske bästa busschaufför körde bussen,
när vi skulle gå av på ändhållplatsen frågar han oss vart vi ska,
"Just up that hill" svarar jag,
och vad händer då?
Joo..busschauffören kör upp för backen och ända bort till vår gata.
Tydligen slutade han sitt pass då, och skulle tillbaka till stan och kunde ta en liten omväg.
Himla snällt.

Och australiensarna ville tydligen träffa oss igen,
de fick Moas nummer (Jag hade hela kvällen låtsats att jag inte hade nått australiensiskt nummer för att slippa killar som ville ha ens nummer för att träffas senare..)
Får väl se om de ringer och om de vill hitta på något nästa helg eller så,
Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men men..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0