You haven't been to Market 'til you've been to Paddy's

Åkte till Paddy's Market i Chinatown idag,
Helt packat med folk var det,
och allt man kunde tänka sig fanns där.
Vi var dock mest ute efter mat,
för Paddy's market har en grymt stor frukt och grönsaksmarknad.
Billigt är det också.
Har köpt på mig en massa grönsaker som Aubergine, Zucchini, Svamp, Persikor, bok choy, avocado,
men också lite fisk och kött. Vad det kostade? 9.9 dollar (ca 50 kr)
Och nu får jag nog äta grönsaker i en vecka eller något.
Tur att det är nyttigt..


Julpyntat hade de gjort också, och ibland kändes det som att man var ensam om att inte vara asiat. Lite så var det nog också.


En hel massa grönsaker..

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Nu får ni vitaminer och blir mätta. Häftigt ställe

2008-12-21 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0