Come back another day

Vem ringde du senast?
Rebecka (för typ en vecka sedan, jag ringer tydligen inte folk så ofta)

Vem ringde dig senast?
Mathilda (också för typ en vecka sedan, tydligen ringer folk inte mig heller..)

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Hej! pengarna hade hamnat rätt...men jag e skyldig dig 7 kr för jag läste fel på bokningen:-P du får imorgon..kram

Av vem fick du ditt 12:e mottagna sms?
Av chefen

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Hej! ditt kontantkort har 186.63 kronor kvar. Mvh Telenor.

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
Okej, får jag jobba själv då...

Vad står det i ditt senast skrivna sms?
Nej, Sv C projekt efter lunch..

Har du några utkast?
Ja, ett stycken, det står Pagai:vänta

Vad är ditt rekord på snake?
Hmm kommer inte ihåg men alltså, back in the 3310 tid var jag jävligt bra på snake, jag brukade få låna folks mobiler för att ge dem ett bra rekord, men nu har jag bara 80-tals TP på mobilen..

Har du privat nr just nu?
Nej..

Hur många låtar har du på din mobil?
2 låtar jag lagt in själv, varav än är allas vår favorit Kaiser Chiefs-Modern way

Vad har du för bakgrundsbild?
Nån blå sak, med vita pinnar som korsar varandra litegrann, och svajar i vinden..sedan flyger det runt som små lysande bollar lite här och där..(faktiskt ganska snygg, men jag kan inte förklara)

Klart du ska kommentera
Postat av: lovisa

trevlig eftermiddag!

2008-02-15 @ 15:43:03
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0