Dödsdömd

Hemsk dag idag, allt bara blir fel..
Bara hemska kunder..
Och på texten satt Karin och jag och åt chipsen som blev över från testet igår,
så nu mår jag helt illa från det,
(min lunch och i princip det enda jag ätit idag är massa sourcreamchips)
Och imorse på bussen upplyste Carro mig om att vi har prov imorgon,
informationskapitlet i Mediekommunikation,
hemska saker, världens längsta kapitel,
och jag som inte ens öppnat böckerna,
och inte hinner jag göra det förrän sen ikväll,
(läste lite i karins bok när hon satt i filmredigeringen förut..förstod typ noll)
Så, det provet är nog kört för mig..

Och, alla dom där utan balklänning börjar få mig övertalad om att balen egentligen är en dum idé,
och att en lång balklänning är överdrivet och dumt,
och att det är kort klänning man ska ha, som man kan använda på andra ställen än just balen..
Åååh..varför köpte jag en klänning för?
Har ingen lust med det där balhelvetet mer...
Klänningen kan gå och hänga sig, varför tyckte jag att det var snyggt när jag provade den för?
Skulle struntat i den..hatar allt just nu
Jag är för lättpåverkad...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0