För att jag är morgonpigg..

Dagen innan romme, och idag ska pappa ta halva dagen ledigt från jobbet så ska vi åka till Linköping,
egentligen för att lämna in skåpsluckorna (som vi numera inte har i vårt kök, vilket är helskumt)
Men också för att titta lite på IKEA och fika,
sedan ska vi också åka till Fjärrbusstationen för att se var den ligger för att slippa åka fel imrogon
Pappa är nämigen snäll och går upp tidigt för att köra dit mig, innan han åker till jobbet,
(och han hämtar mig säker också om jag ser lite ledsen ut..)

Och idag gick jag upp tidigt för att skriva klart samhällsgrejen,
har nu skrivit ut min och Fridas text (fast alltså, bara det som jag ska säga)
I mitt nya favoritteckensnitt Palatino Linotype, ska klistra upp textbitarna på vykorten jag stal från cafeterian,
vår redovisning ska nämligen bli rolig, och vad är inte roligare än talkort i form av vykort där det står typ Fulmakt.se eller Om mobbning inte fanns...

Men nu ska jag gå och duscha håret, annars får jag snart dreads..
(okej, så farligt är det väl inte, men nästan..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0