För att jag är så ambitiös

Sportlov och jag sitter här på Telia och svarar i telefon,
och jag måste bara få berömma mig själv
(för det är ingen annan som gör det..)
Åtta(!)samtal på en timme, jag brinner
(försvenska I'm on fire och säg det högt, det blir kul..)
Och ikväll blir det OB, du är så välkommen..

Jobbar imorgon med,
skulle ju jobba onsdagar egentligen, men liksom..
Grey's anatomy tvingar ju mig att byta dag..

Slutar vid 21, parkeringspengarna går ut klockan 21.03,
(en krona till är ju mycket, bättre att chansa på att jag kommer härifrån i tid..)

Och snart får man lön, tror jag ska låta en del av den gå till mer Scrubs,
det är ett beroende, jag kan inte göra något åt det...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0