Framtid-fotograf?

Alltså, folkbladet verkar inte riktigt smarta,
felcitat, felcitat, felcitat säger jag bara..
(och det där de har citerat mig kan jag lova att jag aldrig sagt..)
Och att vi alla ska bli fotografer..hmm..journalist hade jag nog tänkt mig
(om jag får drömma fritt, man blir så kall om fingrarna när man fotar i kyla..)
Och i tidningen står det tydligen att utställningen är på ett museum..
Hört talas om bibliotek?

http://www.folkbladet.se/kulturnoje/artikel.aspx?articleid=3150307


För övrigt har vi guidat gnälliga SPMP2or idag,
de såg mest ut som de ville gå därifrån,
(åtminstone vissa som sa "gör det snabbt så vi får gå någon gång.")
Och deras lärare verkade ganska hemsk,
ringde upp mig och var allmänt idiot..
Slipper helst guida hans klasser igen..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0