Funderingar

Emelie har funderat på en sak,
(Emelie, det är jag det, jag har inte hellånga öron och hoppar mig fram... vad jag däremot har är knallröda naglar, grå tröja, blå H&M jeans normalstora öron med sex hål i, och jag går fram ganska vanligt, sådär ett ben framför det andra stilen)
I alla fall, till mina fantastiska funderingar,
Ni vet sponsorerna till I en annan del av köping,
den där mötesplatsen för funktionshindrade på nätet,
dom säger ju också, en mötesplats för funktionshinderintresserade, då till min fantastiska fråga,
vem fan är funktionshinderintresserad?
Liksom..
-Hej, vad gör du på fritiden, nån hobby eller så?
-Jodå, jag är funktionshinderintresserad, och brukar surfa runt på nätet och disskutera mitt intresse, du då?
-Nä, jag samlar på frimärken och löser korsord..


Måste vara en av de sämsta affärsidéerna någonsin,
till och med sämre än Kalles Kaviar, nu med banan...

Klart du ska kommentera
Postat av: jenny

hahah .. sant där angående "funktionshinderintresset" väldans långt ord också? Btw är ju köping bland de bästa någonsin!!

2008-02-26 @ 19:52:38
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0