I'm looking in on the good life i might be doomed never to find.

Ikväll blir det Hugo, för dit har jag fribiljett,
kanske också otten, om nu alla andra vill det,
jag tycker nämligen inte modelltävling verkar så spännande, men..

Idag skulle jag och Karin för övrigt åka med 12-bussen hem,
vi stod ute och väntade på spårvagnen, när det stod 5 minuter kvar gick vi in i den nya affären,
Ego (som för övrigt hade sjukt dyra kläder)
Efter ett tag kommer en spårvagn, men vi tror att den åker åt andra hållet, eftersom det ser ut som det,
när vi efter ett tag går ut inser vi att vi missat rätt spårvagn, +117 +113, maximal otur att missa två bussar och en spårvagn, det blev till att gå en timme på stan för att istället ta nästa buss hem...
Dumt..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0