In a state of Flux

Igår var dagen för det stora testet,
är dyrt verkligen bättre än billigt?
Svar:Ja, i alla fall när det gäller cola, choklad cookies och sourcreamchips,
när det kommer till mjölkchoklad däremot så förlorar Marabou över Euroshopper,
I alla fall enligt vår testpanel som offrade sig och åt massa onyttigheter..

image52 
image53

Sedan följde jag med Moa för att leta balklänning,
Igelkotten blev det,
men..hon som jobbade där var väl inte överdrivet trevlig..
Och dyrt var det, men snäll som jag är tog jag kort på Moa i klänningarna, så det så!

   

Jag röstar för övrigt på den Långa lila,
fast egentligen på den röda på Norrköping brud och bal,
bara så att ni vet..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0