Jag är döden

Älsklingsonsdag igår, bästa dagen på hela veckan,
inget jobb, sovmorgon och sluta tidigt, och till och med sol ute...
Åkte hem och tittade på scrubs,
men sedan insåg jag att jag nog var tvungen att göra något vettigt med dagen,
så jag åkte in till posten och hämtade ut körkortet,
och sedan gick jag ut på promenad bara för att det var sol..
(och då kände jag mig duktig, så då blev det ännu mer scrubs och glass...)

image64
Snart är det vår, då ska jag herr stativ och fru teleobjektiv stå här tillsammans med kameran och fota fotboll..

Idag är det för övrigt alla hjärtans dag, det ska jag fira med att jobba..
(den sista torsdagen jag jobbar...)

                                                               

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Åh, jag vill ha mitt riktiga körkort nu! Men förresten, har du klonat bort de fyra sista siffrorna i personnumret, eller ska det vara sådär? Snygg bild på.. den döda växten! Man vill äta upp de där små bollarna.

2008-02-14 @ 21:31:54
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: emelie

Nädå, jag har inte klonat eller photoshoppat över huvud taget, det ser ut så där på riktigt faktiskt..

2008-02-15 @ 14:55:31
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0