Klantigast

image68

Ja, så ser min fot ut just nu, för jag är så sjukt klantig,
insåg att jag inte bara kunde ligga och titta på film hela dagen,
Ut och springa, tänkte jag..
Men, svärtinge är backigt, så i en nerförsbacke trampade jag snett med ena foten,
(inget ovanligt, gör jag jämt..)
Så, då skulle jag häva upp detta med den andra foten, det var bara det att det var ju nedförsbacke, med hög asfaltskant bredvid mig, så jag trampar precis på kanten och trampar snett med andra foten..
(och eftersom jag typ hoppade ner på den, och snett ner för en asfaltskant gjorde det jävligt ont..)
Och, så var det ju typ 1,5 km hem, så där gick jag haltandes..
Kul...

Men, nu är foten isad (för övrigt med en påse ärtor) och bandagead,
(den ska nämligen vara bra på torsdag, för då ska jag åka skidor

Så sedan min springtur har jag roat  mig med att dricka champagnete med honungslikör
(vilket för övrigt var sjukt äckligt..)
Mamma städade skåpen och hittade flaskan från Grekland i somras, och kom att tänka på att spritaffärstanten sa att likören passade jättebra i te, jag är beredd att INTE hålla med..

Föressten har vi inga skåpsluckor i köket mer, eftersom de ska bli utbytta mot nya,
Men, min hjärna fattar inte det, så jag öppnar ändå luckorna varje gång jag ska hämta något,
vilket är väldigt irriterande då det inte finns någon lucka, så jag flyttar bara massa luft i onödan liksom..

                              

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0