Kolsvärta

alltså jag håller allvarligt på att sakta kvävas till döds,
inte så att jag har svårt att andas, men allt är bara så sjukt tråkigt att jag vill lägga mig ner och dö...
Inget IV-val idag, eller joo..men Frida och jag var redan klara, så vi fick gå hem,
anyway...jag åker hem, äter en smörgås och tittar på skidskytte,
och, när det är som mest spännande, när AK går i mål och Ferry ska åka iväg, då inser jag att jag måste springa till bussen..
(och förbi mina idiotgrannar som sitter på liggunderlag på gräsmattan och dricker varm oboy ur en termos)
I alla fall, anledningen till att jag var tvungen att spring är det här jävla jobbet,
hatar att aldrig få vara hemma och titta på tv efter skolan..
Fast, när jag väl kom hit låg det en påse gelehjärtan på min plats,
och en lapp med glad alla hjärtans dag från chefen..
så, ibland är jobbet bra ändå..
Sjukt tråkigt bara..

Pratade för övrigt nyss med en kund vars dator var jävligt seg,
så det tog ett tag för den att starta upp,
iaf..då säger han, men medan vi väntar kan vi ju titta på den fantastiska solnedgången utanför fönstret..
Jag tittar ut, ser Flygeln och huset där NCC och Anfang håller till,
i övrigt är det kolsvart, vadå fantastisk solnedgång?
går solen verkligen ner såhär sent på andra ställen i sverige?

Bara en timme och 20 min kvar,
fast..jag brukar ge upp och sluta jobba typ 20 min för tidigt..
bara för att inte riskera att få en kund som tar lång tid på sig, och få jobba över,
Bad Emelie...(jag inser att det ser ut som det står bademelie, som att jag var ute och simmade eller nått..)
Så, med andra ord, en timme kvar nu...


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Jag ser då aldrig någon solnedgång här. Den finns bara nere vid sjön och dit orkar man aldrig gå. Dessutom har jag aldrig riktigt förstått när solen går ner. Fast det är kul att fota i solnedgång! Det vet ju du med. Speciellt från båt och flygplan.

2008-02-12 @ 18:27:17
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: Anonym

Vadå, jag fotar väl aldrig solnedgångar? hmm..eller..jo, okej då..fast...jag har väl aldrig fotat från ett flygplan, eller har jag det..? Eller, det kanske inte var en pik till mig att sluta fota solnedgångar..vad vet jag...

2008-02-12 @ 18:47:45
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0