Måndag

Idag har varit en händelserik dag,
jag har både blivit stucken i fingret två gånger (olika fingrar alltså, som blodprov på naturkunskapen)
Och så har vi blivit intervjuade av folkbladet..
(måste köpa tidningen..)

För övrigt är vår utställning klar nu,
(och jag lyckades plasta knöggligt..)
Och nästa vecka ska vi träffa Lija och visa henne utsällningen..=)

Och, jag ska jobba sön-mån-tis fram till 31 maj..
Jag kanske blir rik, hoppas på mycket OB..

Har för övrigt slutat jobba för idag,
men bussen går inte förrän 20.05,
vilket innebär att jag sitter här och bloggidiotar mig istället...
Nu när man har körkort borde man väl ha bil, så man kan ta sig hem istället för att vänta på busshelvetet..
Fast...jag överlever nog, funderar på om jag ska gå en sväng till McDonalds,
hmm..aaa..så får det nog bli..

Klart du ska kommentera
Postat av: JENNY

värst va proffsigt ni har gjort då:) ja jag får kolla på de någon dag:)ses imorgon ..

2008-02-04 @ 19:17:56
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0