Melodifestival med drinkar

Blandade till lite drinkar till the family innan melodifestivalen,
Gin, ananasjuice, sprite, curacao och is,
till och med Jimmie och Per fick alkoholiga drinkar, men detta vet inte föräldrarna...
(fast, dom fick inte så mycket alkohol, rätt ska vara rätt nästan..)

image86

Men, melodifestivalen, vad är det för fel på folk som röstar?
Escobar ska det ju vara!
(fast, BWO var väl också rätt okej..)
Och Björn Gustavsson var bäst...

Och jag skulle vilja prata med Moa,
men det är svårt när hon inte har någon mobil mera...
Liksom, när ska vi plocka ner utställningen imorgon?

För övrigt börjar jag jobba 8.45 imorgon,
det är inte det roligaste jag vet..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0