Nyttigheter

Idag kände jag för att vara så otroligt nyttig, fast jag gav upp idén halvvägs,
Först skulle jag laga nyttig mat
(sallad, potatissallad och quornburgare med rödpesto och parmesan)
Vilket i alla fall är nyttigare än pommen och fiskpinnarna jag tänkte laga..
Men, sedan skulle jag springa en runda,
(vilket iförsig inte är försent än..)
Men, så blev det inte, datorn vann,
och sedan ska jag nog se massa scrubsavsnitt
min belöningspresent åt mig själv var nämligen scrubsbox
(man kan ju inte bara straffa sig själv när man är dålig, om man inte belönar sig när man är bra..)
Och eftersom jag beställde från internet insåg pappa att cdon hade massa specialerbjudanden
(som han alltid går på..)
Så nu har jag både scrubsavsnitt och Borat/Datemoviedvd
(pappa ville nämligen se Borat eftersom han vart i Kazakstan ett antal gånger, och jag berättade självklart inte att de bara gör narr av det stackars landet...)

image58
Och eftersom alla säkert var så sjukt intresserade av hur min mat såg ut,
så här är beviset, lägg märke till salladen, den är iaf nyttig..

Imorgon är det för övrigt melodifestival
det ska firas i Beckas lägenhet med schlagerkväll
(as usual liksom..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0