Onsdag

Slutade tolv idag och hade ju tänkt ägna dagen till scrubs,
(jag vet att jag ägnar mycket tid åt det, men jag är beroende..men, faktiskt har jag inte sett ett avsnitt sen typ i fredags, har liksom inte haft tid..)
Fast, jag fick dåligt samvete över min slöhet, så jag sprang en runda istället..
Bland annat ner till sjön, har inte vart där på ett tag,
och till min förvåning ser allting helt annorlunda ut, mycket större,
All vass är borta!
Därför blir det nu gamla vinterbilder på glanvass,
bara för att liksom..
image92

image93

image94

Och imorgon ska jag ta spruta,
det ska bli intressant att se om det gör ont
för naturkunskapen försökte lära mig i måndags att man inte har känselceller överallt eller nått liknande...


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0