Overkill

SPORTLOV!!!
och jag ska inte sporta överdrivet mycket,
Romme på torsdag, men thats it.
(okej, kanske springer runt lite i spåret med, men det räknad nog inte..)
Annars ska jag ägna mig åt läxor, för det är ju så kul,
och sedan ska jag se massa scrubs,
(och alla filmer som fortfarande ligger inplastade som Borat, Date Movie, Babel...)

Idag guidade Moa och jag föressten en spmp tvåa,
mycket bättre klass den här, än den förra...

Och imorgon är det melodifestival igen,
och jag är ensam hemma,
eller..Jimmie och Per är väl kanske här..vad vet jag..

Föressten var jag nyss med mamma och tittade på massa tapeter,
blir nog nån sorts röd-grå-vad den nu var för färger-rutig sak till köket,
och jag hittade massa tapeter att förälska mig i,
Har liksom massa snygga planer för mitt rum,
men inte får jag göra nått av dom...

I can't get to sleep
I think about the implications
Of diving in too deep
And possibly the complications

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0