Paint the silence

Alltså, det är en sak jag inte förstår mig på,
DVD-spelare...
Har försökt bränna ner I am legend sedan i fredags nu,
men fungerar det? Nej!
(eller, joo..på datorn fungerar det, och i Pers dvd, men inte i tvrumsdvd:n och inte i min DVD, vad gör jag för fel?)
Jag blir iaf helt psykiskt sjuk snart,
sista dvd-skivan är under bränning i andra datorn nu
(vågar inte riskera något och blogga samtidigt, så därför använder jag två datorer)
Fungerar inte den ska jag köpa dyra skivor nästa gång,
för ge upp, det kan jag ju inte göra...

För övrigt har jag funderat på en sak,
när man rostar bröd, varför är det så att de blir svarta på vissa ställen, bruna på vissa och på andra helt vita?
Jag menar, det är ju inte så att det är varmare på vissa ställen, eller?
Jag hade kunnat förstå det om det var så att hörnen var de svarta delarna, men så är det inte,
Kanske är det som geometri och naturkunskap, obegripligt,
eller så är vår brödrost trasig, jag vet inte...

Och för alla er som intresserar sig för min fot..
(jag förstår att ni är otroligt många..)
Den går nu att gå på, dock inte att böja åt något håll,
men, sitter foten fast i  en pjäxa kan det väl inte göra ont, eller?


Klart du ska kommentera
Postat av: becka

naej det får vi hoppas! du måste med till romme!!

2008-02-18 @ 16:36:06
Postat av: emelie

Ja, jag vet..vill ju inte betala i onödan, och vara den enda som inte skidat på sportlovet..

2008-02-18 @ 17:05:05
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0