Romme

Romme igår, som på en dag skulle bli roligare än vad vemdalsgänget kunde ha på en hel vecka..
och, roligt blev det också,
konsekvenserna blev bara det att jag inte kan gå,
foten var vrickad sen tidigare, nu är det värre,
knät vred jag om när jag ramlade, vilket resulterade i en scooterfärd ner till värmestugan, ingen mer skidåkning för mig
(men, då var klockan redan halv 3, så det gjorde väl inte så mycket..)
Jag koncentrerade mig istället på att vinna Brat-tävlingen, men jag tror inte jag lyckades,
jag var för feg för att fota folk på nära håll...
Vinnaren kommer dock utses senare, tills dess, kolla bilddagboken..
image72
Jag fick åka ensam i en sex-personerslift eftersom jag missade när portarna öppnades...

Brats var för övrigt något det fanns gott om i Romme,
överallt var stockholmarna, och hela tiden gick de för att bättra på sitt smink och klaga på att folk kallade dem fjortisar, Inte för att det egentligen störde oss, men tävlingar är alltid kul,
vi osminkade norrköpingare valde därför att smygfota dem, för förloraren väntar ett hemskt straff...

På vägen hem åkte vi för övrigt igenom Köping,
Moa och jag skulle fira detta, men det glömdes bort..


       
       
                                    

Och ikväll ska folk ut på Hugo, jag ska inte följa med, tror inte det blir så lyckat då mina ben är så dumma mot mig...


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0