Scrubs

Imorse satt jag och tittade på älsklingsscrubs,
och alltså, jag undrar, finns det något bättre program?
(okej, O.C. var jävligt bra men..)
Jag menar, Greys anatomy började ju igår...
(och att det går på onsdagskvällar är lite av anledningen till att jag inte ska jobba på onsdagar liksom..)
Men iaf, en sjukhusserie utan JD, Elliot, Dr Cox å alla är liksom inte riktigt så bra..
Jag måste beställa säsong tre snart..
(har fortfarande inte sett klart säsong 1, och säsong två ligger inplastad på mitt skrivbord)
Ett helt sportlov snart liksom..
(jag vet, jag är världens nördigaste typ..)

För övrigt har jag roat mig med att skriva reklambrev för Kungsgård på texten idag,
började hela allt i stil med "Som elev på kungsgård kommer du nog inte bli hjärnkirurg. Antagligen kommer du aldrig vinna nobelpriset i kemi heller".
Kanske inte låter som reklam, vad vet jag..
men om man fortsätter läsa så..
(Niklas tyckte iaf att det var jättebra!)
Och sedan avslutar jag med att berätta om den underbara rastunderhållningen vi har i form av tjocktanten och nästan lika tjock golden retriever...
(fast, det ska jag självklart ändra, det skrevs bara in i brist på annat, och av uttråkning)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0