Skrattretande

Måste bara berätta om världens idiotiskaste kund,
(för alla är sååå intresserade, och idiotiskaste är ett ord)
I alla fall, han kunde inte skicka/ta emot mail,
jag frågar kund vad hans mailadress heter
(eftersom han inte har någon teliaadress registrerad..)
Kund svarar då att han inte vet,
Okej..svarar jag, vilket mailprogram använder du då?
Mailprogram säger han, hur menar du då?
Jaa...typ outlook eller windows mail eller så..
Nää, jag vet inte..
Okej, men klicka på ikonen du använder för att maila..
Kunden vet dock vilken ikon det är..
Ber då han återkomma när han tagit reda på vad hans adress heter och vilket program han använder..
Kunden blir då arg och skyller allt på Telia,
hahaha..idiot..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0