Snart slut

Fick värsta mardrömskunden någonsin förut,
en norrman som var jättearg, förstod dock knappt ett ord av vad han sa, så jag fick sitta där och fråga "ursäkta, vad sa du?" typ 50 gånger/minut. Tillslut insåg jag att jag inte skulle kunna hjälpa honom, eftersom hans fel inte var något jag hade support på,
då blev han arg..skrek nått på norska och slängde på luren..
Jag blev glad, slapp jag honom liksom (och sedan fick han en arg notering i ISM)

Men, nu har jag spenderat 45 minuter med en gubbe som höll på att installera massa program,
han var trevlig, hans dator startade om sig hela tiden, så under tiden förhörde han mig om mitt liv,
vad jag ska göra efter gymnasiet (om jag inte ska jobba på en elfirma som han), om vädret i Norrköping, om fotboll och friidrott (bland annat om Zlatan gör mål ikväll..) Väldigt intressant samtal kan jag lova!
eller inte kanske...men sedan började matchen sa han, så han var tvungen att gå,
sonen hade nämligen öppnat ölen och ställt fram chipsen..=P

Men, nu ska jag snart gå hem
(eller, åka bil, lite långt att gå till Svärtinge)
Och imorgon ska jag till Linköping och IKEA=)
(Visserligen Linköping på torsdag med, men då fjärrstationen eller vad det nu kallades..)
Måste ringa Becka nu, insåg jag...

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

hallå! somnade innan jag han meila igår men gjorde det imorse istället..var helt slut efter jobbet :P hoppas jag skrev rätt meil...å hoppas ni hittade fjärrbussstatioen ;D pratadeb med sara förut å hon visste inte heller vart de låg...aja med wenelius buss får man ju alltid skjuts.....

2008-02-20 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0