Suburban Knights

Som sagt i tidigare inlägg var jag i vingåker igår...
(och jag fick köra hela vägen dit och hem, för pappa tycker att bara för att jag har körkort ska jag inte sluta träna,
och vad är då bättre än landsvägskörning? hmmm...)
I alla fall, där, i Göran Perssons hemstad, där inte en promille kan ha fel,
där skulle jag låta bli att köpa kläder, för sådant har jag inte råd med..
Men brydde jag mig?
Nej..(men jag lyckades iaf stoppa mig från att köpa jeans..)
Så, vad jag köpte var blå tröja/tunika från Rules by mary
(som du kanske märker försöker jag vara lite modeblogg och ha koll på märken, men egentligen vet jag ingenting, hade aldrig hört talas om märket förrän jag såg det där på väggen...)
Köpte också en tröja från Are you still in love with me Cleas Göran,
mestadels för att namnet var så sjukt kul,
men också för att den var billig, och ganska snygg med faktiskt..
Här nere är bild på Rules by Marygrejen,
självklart är det inte jag på bilden..jag hatar nämligen dagens outfitbilder å sånt,
så...istället får ni se nån trevlig tjej med min tröja/tunika,
kul va?



Och idag har jag städat bland dvd-filmerna,
insett att det är ännu mer filmer än jag tidigare trodde som jag inte sett..
Så, idag får bli dvd-dag med champagne-te och jordnötsmix

I don't jump out and scare you. I follow you around all day. I only got about an hour and a half of work around here, and the rest of the time I track you, like an animal.
(för er som är lite smarta, Scrubs är bäst!)

Klart du ska kommentera
Postat av: bengan

claes göran märket är underbart! nästan så man måste ta en tripp till vinåker nån dag själv...har ju ens inte sett stället ! :P

2008-02-17 @ 22:45:27
Postat av: Moa

Den var snygg!

Men jag vill se den på dig. Jag får väl vänta till du dyker upp i den i verkligheten i stället.

2008-02-19 @ 17:28:46
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0