The size of the moon

Idag har jag tagit spruta,
det blödde inte, det var konstigt...
Det gjorde inte särskilt ont heller,
Jag har börjat fundera på att ge blod, mest av den egoistiska tanken att jag vill veta vilken blodgrupp jag har,
liksom, mamma har A, pappa B så jag har liksom ingen aning...
Och faktiskt är det snällt att ge blod och tänk om jag behöver det en dag..
(och så får man tydligen saker också, om dom inte slutat med det..)

Imorse var jag för övrigt hurtigare än en bulle,
jag gick nämligen upp tidigt åkte till badhuset och använde mitt simkort,
simmade typ en kilometer, tappade bort mig efter ett tag, 45 minuter tog det iaf,
efter ett tag började en tant med vattenjympa och tjockisarna flockades runt henne,
jag försökte att inte skratta när jympatanten hoppade runt på bassängkanten och sjöng med i musiken i sin headsetmikrofon,
det var svårt..

Och texten idag gick sämst,
hade en idé om att skriva om dem som läser fotoB och har ställt ut sina bilder,
tänkte få hjälp av Christer med fakta om fotograferna typ,
men han var inte där, så det fick bli en väldigt dålig förberedd intervju med Moa istället,
iförsig läser hon kursen och ställer ut, men det var inte vad jag hade planerat,
och jag hatar att intervjua folk jag känner, det känns bara konstigt att fråga massa dumma frågor då..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0