Vårshopping

Efter jobbet gick jag ner på stan och köpte mig en ny vårjacka på H&M,
jag är medveten om att den egentligen är ganska lik min vinterjacka men det bryr jag mig inte om,
jag gillar min vinterjacka liksom..
Men, jag glömde att jag hade presentkort på H&M,
så Moa följde med mig tillbaka dit sedan, för att göra om köpet och använda upp presentkortet..
(vilket fungerade, trodde jag inte jag skulle kunna göra..)


image87

Har också tagit ner utställningen idag,
så till alla som inte sett den,
FÖRSENT!

Någon undrade föressten hur det såg ut där jag jobbar,
här är bildbevis
(och en bild på Moa och den tomma utställningen..)

     

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0