Yet unable

Igår var det melodifestival del ett,
det firades hemma hos Becka..
Jag var kreativ (om jag får säga det själv) och klädde mig som om jag kom direkt från åttiotalet typ
(eller frisyren skulle se ut som en gammal dålig musikvideo i alla fall)
Och nyttig var jag också, Less fat chips (vilket innebär att man går ner i vikt av att äta dem..) och morotsstavar

image59
Åttiotalsschlageremelie

     

Och idag har jag skrivit CV och personligt brev,
och för övrigt funderar jag fortfarande på att söka nordjobb, men tror nog det får bli nästa år,
onödigt att slösa bort telia redan liksom...
får nog stå ut lite till, det ser bättre ut på mitt cv,
och föressten ska jag nog ändå ut och resa i höst eller nått,
Moa, följ med mig,
för liksom, det blir så roligt då, som duschfoundation, gemüse och unter Zara typ...

Lägg för övrigt märke till de lila benen ovan;
Mina är  mest lila, så det så!

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Jaja! Vart vill du fara iväg? Det låter som Tyskland på beskrivningen..By the way, sjukt snyggt kort det där med Posefrida och gitarren! Du lyckades visst få med allihop, även om jag bara syns med mitt hår och en tumme.

2008-02-10 @ 21:16:54
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0