Admintid

har ingenting att göra på admingrejen nu,
så jag skriver blogg istället för att få tiden att gå..=)
Pratade nyss med en kund som jag inte visste hur jag skulle hjälpa,
han hade tydligen pratat med någon annan nyss, men hon hade inte ringt tillbaka till honom,
helt plötsligt ringer det på hans mobil, och då är det hon som pratade med honom tidigare..
fatta vad glad jag blev, sa åt honom att prata med henne istället eftersom hon antagligen var mer insatt i hans ärende..=)
Mer sådana kunder tack!

För övrigt håller jag på att bli psykiskt sjuk, galen, nervvrak av en blinkande ljusslinga,
varje dag när jag sitter här och tittar ut igenom fönstret ser jag den där blinkande slingan i någons fönster,
och det värsta är att den blinkar helt oregelbundet..
Hata den, inte så farligt ännu, men sen, när det blir mörkt kommer det vra allt jag ser..
Är det inte dags att ta ner julpynt föressten, julen är ju slut ju...

Golden Grape läkerol måste förressten vara den bästa läkerolsmaken hittills,
slår till och med cassis och det är ovanligt att någon gör...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0