Canonkamera

Mamma var och köpte sig en digitalkamera imorse,
Canon PowerShot A560, vilket är betydligt bättre än pappas olympusgrej,
Jag menar, på den här kan man iaf ändra iso själv..
Så, mamma, jag och Per gav oss ut på promenad för att jämföra Nikon, canon och Olympus,
Nikon vann måste jag säga, men det kan ju bero på att det är en systemkamera..
Anyway, Canonkameran visade sig vinna stort över olympus..

Och nu har jag letat fram garantipapprena för min Mp3,
ska åka in till expert sedan och se om jag kan få en ny,
inte kul att ha en trasig mp3 liksom..
(okej, det fungerar att lyssna på den, men den återställer sig till noll varje gång man stänger av den, vilket är himla irriterande..)

För övrigt går Handbollsmatchen mot förlängning,
måste nog sätta mig framför tv:n ändå..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0