Ett framsteg blir ett bakslag

Alltså,
Praktik är inte min grej...
I alla fall inte praktik på maxi special, hemskaste någonsin..
Trodde ju liksom att jag skulle få sitta i kassan och plocka med mat eller nått, hjälpa förvirrade kunder och så,
men inte då, jag är tydligen placerad på specialavdelningen, vilket innebär leksaker och kläder typ,
Så de senaste två dagarna har jag stått och letat galgar ur en stor (typ 10x10 meter) trälåda,
men det värsta är att de verkligen får en att känna sig som en praoelev, de började liksom hela veckan med att förklara väldigt pedagogiskt om att jag absolut inte får stjäla någonting, för de ser allt och jag kommer bli polisanmäld direkt,
men liksom hallå, hade jag tänkt stjäla deras hemska kläder eller vadå?

Och i söndags låg jag på marken i snön och kastade snöbollar på den onda roboten tills dess att terminator kom och räddade mig, (alltså, beckas och saras projektfilm)
Men, för att komma till saken så tror jag att jag har sträckt mig från det,
för liksom...Hela ryggen och ena sidan av magen är typ bruten,
eller kanske inte men det gör asont iaf...
Dumsnöbollar!

För övrigt har jag fått förlängning av mitt teliavikariat tills den 15/2..
ganska mycket mer pengar liksom..=)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0