Glädje!

Jag är så glad, så glad, så glad,
för det är nämligen studiedag på onsdag, och det visste jag ingenting om förrän någon var snäll och upplyste mig om det på lunchen (som för övrigt var hemsk, kommer inte ihåg att svärtinge hus någonsin serverade pastasås med stooora äppelbitar i)
Anyway, på onsdag ska jag inte göra någonting,
inte ens jobba, hur bra som helst, så borde det vara varje vecka,
en ledig dag sådär mitt i alltihopa...

Träffade föressten Becca idag på bussen, var ett tag sedan..
konstigt att man kan gå på samma skola och bo nästan grannar men i princip aldrig springa på varandra..
Kul att prata med henne iaf, som den gamla goda tiden innan gymnasiet liksom..
(inte för att det är nått fel på gymnasiet, gillar nog det bättre än högstadiet, men ändå..)

Och imorgon har jag samhällprov, och jag har pluggat ungefär ingenting..
Död åt mig! Kommer gå hemskt dåligt, men jag och Moa fick iaf MVG på våran markadsplans-företagspresentationsgrej, så det väger i alla fall upp litegrann..
(och sedan fick jag MVG på svenskanationella också, och marie sa att jag har mitt svenska MVG i en liten ask..)

Men, nu ska jag väl börja att svara i telefon,
och när jag kommer hem får jag väl ta tag i samhällen ändå..

För övrigt ska NT intervjua vår projektgrupp imorgon,
vet inte riktigt om vad, men vi hoppas få göra reklam för vår fotoutställning iaf..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0