Hemskheter..

sista jullovet är nu slut eftersom jag måste jobba idag-fredag..
hemskt..eller, egentligen inte kanske, men eftersom jag mycket hellre hade haft jullov så blir det hemskt..

Sedan är jag så sjukt stressad över allting,
naturen gjorde jag klart igår, så den slipper jag tänka på mer,
och psykologin är väl inte så svår att göra..
men projektarbetet!
Hur ska det gå med det?
Jag kan tänka mig att sitta med det dygnet runt,
jag kan tänka mig att betala jättemycket för att trycka upp bilderna
Bara det blir klart någon gång,
jag kan liksom inte sluta tänka på mitt IG i projektarbete,
och veta att jag inte själv kan göra något för att påverka betyget,
jag kan inte sluta tänka på besvikelsen när vi står där i februari och inte har någonting att visa upp på utställningen..
Jag vet att jag säkert är stressad i onödan, eller nej föressten,
det är jag inte alls.. Jag klarar inte av det här..
Vill bara hoppa av skolan så jag slipper tänka på inlämningar och prov..

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Emelie, lugna ner dig! Vi kommer visst ha bilder till utställningen. Det tar ju ingen tid alls att skriva ut dem. Man kan till och med skriva ut de dagen innan, inte för att vi ska det, men vi kommer hinna i alla fall. Vi får absolut inte IG, det var det dummaste jag hört.

2008-01-02 @ 14:30:58
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0