Hoppla pålle

vet inte vad jag ska göra,
ska jag jobba kvar på telia eller inte?
Jag menar, isåfall måste jag byta tider och jobba till nio på kvällarna, och då är frågan, orkar jag det?
Liksom...inte så att det är särskilt jobbigt, men aaa..hur ska jag hinna med allting?
(okej, jobba till nio=OB men..)
fast, jag behöver ju pengar, men vill jag verkligen låsa fast mig här ända till 31 maj?
och jobba på helger, vill man verkligen jobba så sent på en söndag?
Har ju ett tag att tänka över det på men..

För övrigt var samhällslektionen idag roligaste på länge..
(vi brukar ju diskutera så vettiga saker som leende thailändare i en Tsunami..)
Men iaf, vi diskuterade gamla dokusåpor (inte som lektion utan bara mellan mig, F, K, K)
Iaf...På rymmen måste varit det bästa programmet, speciellt när rymmarna låg under sängen och robinsonkent kommer in på hotellummet...=P
Saknar den tiden då tv var bra underhållning..(På rymmen, farmen, robinson osv.)

För övrigt är outsiders helt sjukt, Pony play?
klä ut sig med träns, sadel, hovskor osv och leka häst..
och sedan ska en tjock gubbe sitta på din rygg..om du är duktig får du en bit äpple, och blir instängd i en box där du får dricka vatten ur en hink..hmm..


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

haha, jag kollade på hästTV idag! helt sjukt ju.. pony space :P

2008-01-29 @ 20:52:54
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: Gösta

pony play ska bli min nya hobby! fast ionte fan ska ja a ponny! jag ska tvinga någon annan att göra jobbet mohahhahaha

2008-01-29 @ 21:14:01
Postat av: Gösta

pony play ska bli min nya hobby! fast ionte fan ska ja a ponny! jag ska tvinga någon annan att göra jobbet mohahhahaha

2008-01-29 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0