I rely on bitter cold..

Såg på en av mina presentfilmer från Maxi igår,
(för de var ju faktiskt så snälla så att dom lät mig välja 2 filmer som present)
I alla fall, såf varannan vecka (det fanns inte så många att välja mellan liksom)
Men faktiskt var den rätt bra,
eller..ganska iaf, så nu vet du det!

Jag har för övrigt klippt luggen och slingat håret också,
Trodde håret skulle bli vitt,
(typ som någon annans hår brukade se ut)
så jag tvättade ur det långt innan tiden var ute
(det såg nämligen vitt ut när medlet fortfarande var i)
Men, det blev inte vitt, så jag är glad..=)
Däremot syns det inte så bra på bilden eftersom det var soligt för en gångs skull,
men ni får väl föreställa er hur det ser ut istället..

emelie

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0