I'd kill for an adventure

Helgen snart slut, vilket betyder åter till maxi..=/
hatar det stället så mycket att..ääh...jag vet inte,
hatar det bara, det räcker..

Var ute och spankulerade förut (ett ord som används allt för sällan, ska nog införa det i mina samtal igen)
upp till utsiktsberget, första gången på länge som det är sol liksom,
i alla fall, när jag kommer tillbaka ligger det en död mus i en glasslåda på trappan,
höll på att dö och tappa kameran i marken...
Sen kommer pappa ut och säger "tänkte att du kunde ta kort på musen innan jag slänger den"
Visst kunde jag det, men man behöver ju inte skrämma ihjäl mig för det..
Stackars mus, skulle bara äta lite ost och bröt nacken..


Musen

För övrigt är Macadamianötter typ världens äckligaste nötter,
men dyra är dom..
hur det går ihop kan man undra..

Bloc Party-Flux är föressten sjukt bra...=)
http://www.youtube.com/watch?v=WsIMTwVaGyw&NR=1

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

USCH! snygg bild, men.. äcklig! fast vi har råttfällor på våran vind, så jag ska väl inte säga något.

2008-01-13 @ 16:57:46
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0