jag ser det snöar

kul, imorse vaknade man av massa snö
(inte så att snön väckte mig, men det var massa snö ute när jag vaknade..)
I alla fall, varför är det snö nu?
Liksom, jag hade ju världens bästa plan för att det skulle börja snöa den första december, vara snö på jul och nyår, och sedan försvinna..
fast, så blev det inte..

Jag borde nog gå upp ur sängen nu egentligen,
Tigerteet är för länge sedan kallt, och eftersom jag har datorn i knär känner jag inte längre mina ben,
fast det är litegrann det som är anledningen till att jag sitter kvar,
det kommer göra så sjukt ont om jag reser mig upp liksom..
Fast, jag lovade brorsan att jag skulle laga mat med honom,
Spenat och fetasås ur mammas nya grekiska kokbok,
hatar att laga efter recept, men eftersom han snart fyller år får jag väl vara snäll...


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0