jobbigt

okej, för att fatta mig kort
(med tanke på att jag endast har lunch i 4 min till)
JAG HAR ANLEDNING ATT VARA STRESSAD!
liksom, trycka upp bilder tar kanske ingen tid,
men med tanke på att vi ska redigera bilder och välja ut dem så tar det tid,
särskilt med tanke på att vi hela tiden tycker olika och skulle få mer gjort om vi slog huvudet i en betongvägg istället för att komma överrens..
SÅ DET SÅ!

kul att du har skaffat blogg föressten Moa..
den ska jag läsa med spänning när jag slutar jobba..

Men nu, återgå till att prata med idioter som inte fattar att man måste sätta i sladden till modemet innan man kan gå ut på internet...

Klart du ska kommentera
Postat av: Moajävel

Jag vet, det är jättejobbigt o vi kommer aldrig att komma överens, o alla kommer att bli sura på varandra och vilja hänga sig på en spik på väggen. bajs. du och jag borde göra allt själva. inte för att jag har nånting alls emot de andra, men vi är i alla fall vana att jobba ihop. ja, läs den! det vlir skoj!

2008-01-02 @ 18:42:33
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0