Kryssning någon?

Firade frida igår med champagneglas, piller, tacos och förfestsfilm,
jag är glad att jag var ofull då, så jag slapp leka framför kameran så mycket..
I alla fall, Hugo sedan (även fast Moa hellre ville gå til Carlings och försökte få fribiljetter dit istället)
Halva svärtinge verkade vara där iaf..
och en dem försökte intala mig att jag var världens bästa tjej..hmm..
jodå, det stämmer ju..=P

Var inne i stan förut, köpte hårfärg och följde med mamma på resemässan,
fick för övrigt fribiljetter till valfri siljalinekryssning,
nån som vill följa med?

föressten hänger mitt ottenhawaiihalsbandskrans tillsammans med augustifestenkransen,
jag tror nog de ska bli bra vänner så småning om,,,


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0