Larmkillar

Avslutade precis sista samtalet när tre jätteläskiga, biffiga larmkillar kommer och ställer sig bakom mig,
Hej säger jag.
-Hej, du har inte rört några larmknappar?
-Näää...
-Vi fick nämligen ett samtal om otillåten larmning..
-Okej?
-Men ni brukar inte slå av larmet?
-nää..
-okej, men då så..


Och så går dom, fattar ingenting men aaa..jag har i varje fall inte rört larmet,

Och jag har, (smart som jag är) lyckats behålla Cecilias passerkort och lämnat in mitt,
vilket betyder att detta passerkort inte längre fungerar eftersom cecilia har slutat..
Så just nu kommer jag inte in på Telia, får det nya kortet på Onsdag,
kul...jag får liksom stå och knacka på för att bli insläppt och förklara historien om dumma jag och passerkorten..

För övrigt kan alla på Maxi gå och hänga sig,
fattar dom inte att jag jobbar gratis?
Herregud, jag gör typ slavjobben, får ingen lön och för det första pratar de inte med mig,
om de inte har någonting att klaga på det vill säga,
för det andra så tvingas jag leta upp folk för att få någonting att göra,
(vilket kan ta sjukt lång tid eftersom alla verkar gå och gömma sig när jag kommer dit..)
Men gör jag inte det, och någon ser mig utan jobb, då blir dom arga,
Död åt praktik!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0