Löprunda

Idag har jag vart så duktig, för för första gången på länge var jag ute och sprang
(även om det inte var helt frivilligt, missade bussen från maxi vilket resluterade i att jag fick springa till eneby för att inte missa 412 hem sedan..)
Men iaf, jag sprang och det var långt..
Därför känner jag mig hur duktig som helst=)

För övrigt har vi ett paket violglass i frysen,
vilket jag ska hugga in i (alltså, äta inte bita sönder paketet)
Eftersom jag faktiskt får äta glass nu när jag sprang några kilometer.
Violglass är nämligen världens bästa, tillsammans med violpistoler
(och nu slog det mig att man kanske kunde kombinera de båda och ha violpistoler som strössel, måste prova det nån gång..)

Och by the way,
om du åker till maxi och ska köpa leksaker,
tänk då på mig som plockat om och flyttat hyllor och leksaker där hela dagen,
att inredningen nu ser ut som den gör är alltså tack vare mig..
(men inte får man betalt för detta slavarbete inte, avundsjuk på de som faktiskt får göra roliga saker på sin praktik)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0