Lunch

Alltså, det här är nästan läskigt,
sitter helt själv här i min ände av huset..
Ingen annan här (förutom jenny och marcus, men dom sitter låååångt bort..)
fast, på ett sätt kanske det är bra, jag har iaf svarat på jävligt många samtal idag..=)
18 samtal på 2 timmar och 12 minuter..=)
Det är inte ofta det händer liksom,
fast..egentligen beror väl det på att telias ena mailserver ligger nere och typ alla ringer in och säger att dom inte kan maila.
(och av någon underlig anledning får jag massa stadsnätkunder som jag bara får koppla vidare)
så, det är väl anledningen till att jag har svarat på så många samtal..

Men, för att byta ämne
(det är väl trots allt inte särskilt kul att läsa om hur jag svarar i telefon..)
Kom och tänka på när becka spillde ut kaffe över datasalen innan jul,
måste vart det roligaste som hände i december eller nått..
(jag var för övrigt nära att göra samma sak nyss, därav tanken liksom..)

Och i helgen hoppas jag på att jobba med projektarbetet?
att välja ut bilder borde vi väl kunna klara av ganska snabbt egentligen eller?

Föressten såg jag på film innan jag åkte hit idag,
The Weather man..sådär halvbra film,
men iaf, vad jag skulle komma fram till är att nu har jag sett en av de miljontals osedda filmer som ligger i mitt rum, (eller miljontals, typ 5 st kanske)
Så i helgen tänkte jag nog ta tag i det och se resten av filmerna,
bara för att få det gjort liksom...

Klart du ska kommentera
Postat av: Moajävel

Kom hit imorrn då, så kan vi fixa skiten!

2008-01-04 @ 17:18:04
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: rebecka

nej det var icke roligt..
haha särskilt inte när grafläraren pekade ut mig lite senare på eftermiddagen inför hela grafklassen :P hahaha

måste dra ner på min klantighet :p

2008-01-06 @ 17:11:25
URL: http://rebiecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0