So this is the new year, and I don't feel any different..

Jag vet att jag är efter som gör en 2007sammanfattning den första januari 2008, men liksom..spela roll, jag föll tillslut för trycket, svag som jag är..(iaf enligt Kasamtestet, vilket för övrigt påminner mig om att jag måste göra klart psykologin..) Men iaf..här är min sammanfatting, håll till godo, jag vågar nästan säga att det är den bästa sammanfattningen någonsin...fast bara nästan..


Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Antagligen, fyllde 18 och kom in på Otten/Hugos osv, det gjorde jag inte innan,,
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, varför lova saker på nyår men inte annars? Som att nyårslöften skulle hålla bättre än andra löften, död åt dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja, inte vänner kanske, men kusiner och så...
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, eller det skulle isåfall vara den 17-åriga Emelie, hon stod mig rätt nära, men den 24 juni var det slut med den saken...
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Finland, Tyskland, Grekland, Lettland
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
KÖRKORT! Och sedan en hel massa andra saker också eftersom jag aldrig blir nöjd, men orkar liksom inte räkna upp alla småsaker här...
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
24/6, inte alls egoistiskt att minnas sin födelsedag...
8. Vad var din största framgång 2007?
Mer mvg i tvåan än i ettan kanske...har väl inte så många framgångar att prata om..
9. Största misstaget?
Curacaolikören jag köpte i grekland var inte särskilt god, skulle köpt nått bättre för de 40 kronorna, alltså..kan inte komma på nått stort misstag, bara miljontals små..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Typ feber kanske, men inte allvarligare än så, även om jag är lite halvt hypokondrisk och inbillar mig att jag är sjuk mest hela tiden...
11. Bästa köpet?
Jag gillar nog min kamera fastän den var dyr..
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran och kläder och resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkert, men det kommer jag inte på nu..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Kreuzberg-Bloc Party, allt med The Ark, och Norrköping-Laakso
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm...typ samma kanske, eller..kanske ledsnare i perioder..skolan är hemskt jobbig nu..fast jag vet inte, men jag var definitivt ledsnare 2007 än jag var typ 1997, för när man var liten var man väl glad typ jämt?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat för att få alla mvg, fast...det kanske inte hade hjälpt ändå men..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit och tittar på tv/film, sköna saker man omedvetet slösar bort sitt liv på..
18. Hur tillbringar du nyår?
Tillsammans med vänner och okända människor på fest hos frida
19. Blev du kär i år?
Nej det kan jag väl inte påstå..
20. Favoritprogram på TV?
O.C. eller Greys anatomy, någon gång ska jag växa upp och titta på seriösa dokumentärer och debatter, men det får bli sen, typ 2009 eller nått..
21. Bästa boken du läste?
ehm..läser inte så överdrivet mycket böcker...fast, mannen som älskade yngve är nog bra ändå..
22. Största musikaliska upptäckten?
Jag är sämst på singstar, fast det kanske menas nya band man upptäckt? Isåfall Billie the Vision eller Arctic Monkeys kanske..(kanske var 2006, jag vet inte, men de är bra iaf..)
23. Något du önskade dig och fick?
Kameran, (fast jag betalade rätt mycket själv med) Resa till Karpathos, Grekland liksom..=)
24. Något du önskade dig men inte fick?
Mycket mycket mycket, vill ha allt och lite till, men det får man aldrig..
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var i Finland, såg på Europacupen i friidrott live i Vasa, såg en bil där det stod Klamydia med stora röda bokstäver på bagaget, sprang runt med svenska flaggan i Vasa, åt grillad mat, spelade kubb och blev solbränd
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar=mer lycka, så känner iaf jag
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Typ vanlig? jag är sjukt tråkig och klär mig inte särskilt udda eller utmärkande, mest bara vanligt, pedestrian, gråzon, osynligt...
28. Vad fick dig att må bra?
Te, helg och mina vita luddiga tjockisstrumpor
29. Vem saknade du?
De flesta av mina gamla vänner från Eneby och svärtingetiden var det väääldigt länge sen jag träffade nu
30. De bästa nya människorna du träffade?
Jag vet inte, kan inte komma på så många människor jag träffat, skulle väl vara mina teliakamrater då då, eller kanske alla lettlandbarn..

Hade tänkt skriva om Nyårsafton, men nu börjar ju liksom fredag hela veckan nyårsspecialgrej, så det får bli senare någon gång istället..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0