Speak, talk, ruins everything

Alltså, jag är så arg på mig själv just nu att jag skulle kunna döda mig själv...
Jag är liksom den enda som inte har körkort, även om jag hade kunnat ha det nu hur lätt som helst,
Är så arg på mig själv för att det enda felet jag gjorde var att köra lite (minimalt) för fort...
Liksom, hade jag kört typ 5 -10 för sakta, då hade jag kunnat köra runt själv nu liksom men..åååh..
Fast det värsta är väl inte att inte ha körkort egentligen,
det värsta är att ha testat och inte klarat det,
Ungefär som att få IG på ett prov man pluggat på i evigheter..
Och jag som har den värsta prestationsångesten någonsin, och aldrig är nöjd,
jag håller på att dö inifrån, och mina straff jag har på mig själv hjälper inte..
(inte träna förrän jag har körkortet, vilket resluterar i fetma, vilket jag också bröt mot i onsdags och för det väntar ett värre straff)
Och tro mig, mina straff brukar jag stå ut med, som t.ex. att rista in ett jack i armen med en nit och strö salt i såret när jag inte klarade alla familjegenifrågor på rad..

Nu tycker alla säkert att jag är nån sorts idiot,
att det är bra för mig att uppleva misslyckanden för att lära mig..
Tycker du så kan du lika gärna sluta läsa nu!
Liksom, min blogg, mina tankar, jag vill inte ha kommentarer som rätt åt dig eller så..

Så för att sammanfatta, kul att alla ni andra har körkort, verkligen (och det menar jag)
Men jag slår snart sönder mig själv,
kanske skulle jag straffa mig genom att färga håret svart?
ääh..jag vet inte, har ju ett tag att fundera på det eftersom jag inte får köra upp förrän februari liksom..
(och klarar jag det inte då blir det inte roligt för mig)

För övrigt är Overdosing with you-Billie the vision typ den bästa låten någonsin (just nu iaf..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0