Studiedag

Studiedagen är snart slut,
och faktiskt har jag fått ganska mycket gjort,
Jag har:
-Städat mitt rum
-Läst den nya När&Fjärran tidningen
-Lagat mat
-Städat kameran
-Tittat på O.C.
-Ätit nötter för 90 000 (iranska pengar, men det låter ändå jävligt dyrt..)
-Ätit violglass

Sedan ringde körskolan hit och försökte tvinga på mig fler körlektioner,
Hoppas att den brinner ner eller nått, hatar körskolan, körlektioner, uppkörning och körkort mer än någonting annat..
I alla fall så sa jag att jag inte ville ha fler lektioner..som om det skulle hjälpa mig få körkort liksom..
Hon blev nog arg,  jag blev ledsen när jag tänkte på det igen,
därav violglassen.. Något måste jag ju trösta mig med..


Violglass
Violglass är bäst!

För övrigt ska Silja Line byta ut Festival mot Galaxy (stockholm-åbo) i sommar,
Glädje! en ny båt gör nog resan roligare ett tag iaf,
hade iförsig inte tänkt åka dit i sommar, men med ny båt måste jag nog göra det ändå,
dom har ju till och med cigarrbar på den nya..=P

Föressten måste jag ju bara uppmärksamma att Heath Ledger är död,
nu blir det ju ännu sorgligare att titta på Brokeback mountain,
(även om det inte är han som dör i filmen..)


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0