Sturm und drang

Måste bara berätta om länken innan ni klickar på den,
När vi åkte från korsnäs till åbo (typ 5h) lyssnade vi på radio nova hela vägen,
och eftersom kanalen är på finska förstod vi ingenting, vi lyssnade bara på musiken.
Under resan spelades en låt 3 gånger, men vi fattade aldrig vad det var för låt eftersom namnet var för långt för att få plats på radiodisplayen,
iaf. när vi kom på båten och träffade farbror och hans fru så frågade vi om de hade hört låten,
det hade de, sturm und drang hette bandet, och sångaren råkade vara farbrors frus kusinbarn eller syskonbarn eller nått liknande,
så det så!

http://www.youtube.com/watch?v=bqg0zZQJ9Eo


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0