Svara ärligt ja eller nej

Alltså, jag börjar undra om jag är psykiskt sjuk,
liksom..jag ser ett kort på mig själv, ser helt normal ut, men då tänker jag bara att tänk om jag har någon sorts omvänd anorexia, så att jag egentligen är blåvalstjock men ser mig själv som smal..
(typ som i den där filmen jag glömt namnet på som jag såg på Silja Europa i julas när en kille ser sin tjej som smal, fast hon egentligen är världens tjockaste typ...)
Men till saken.. finns det en sådan sjukdom, och till fråga nummer två,
Har jag den..jag menar, är jag så tjock så att jag knappt kommer igenom dörrar, och är det därför jag går in i precis allting hemma?
det är inte så att jag vill att alla ska kommentera och berätta för mig hur smal jag är, inte ens jag går på det, men liksom..finns det en sådan sjukdom? Och ser jag ut som en valross?
(alltså i verkligheten, inte på moas foton på mig med salta pinnar i munnen..)
ääh..jag är nog psykiskt störd som ens skriver ett sånt här inlägg..
Bra att det är studiedag imorgon så att mina hjärnceller får vila upp sig..

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Sluta tramsa, du är ingen valross! Jag går också in i allting, jag är nog mest bara klantig.

2008-01-22 @ 22:49:50
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0