Tisdag

Dagen före studiedagen,
och idag har vi blivit intervjuade av NT om vårt projekt,
(läs hela helgen bilagan på lördag, för där kommer vi vara med)
Visade väl lite överdriven positiv bild av vårt projekt, egentligen går det ju ganska dåligt men...

Hade för övrigt samhällsprov förut med,
kändes nästan lite för lätt...
Vilket gjorde att jag gick tidigt och fick hänga med rese och fototidningar på stadsbiblioteket i två timmar..

Nu är jag på jobbet däremot, men mitt kort har bestämt sig för att sluta fungera igen,
Vad har de emot mig här egentligen?
Fick ringa Dalkia igen..tredje gången på två veckor..
men, nu ska det vara aktiverat igen, får väl testa sedan när jag går hem..
Nu måste jag däremot svara i telefon...

Föressten är det något underligt nummer från malmö (numret finns inte på eniro) som håller på och ringer mig jämt, minst en gång/dag, och svarar jag så lägger de bara på,
varför?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0