Tjocktant

Har egentligen inte så mycket att skriva,
aktivitetsdan var hemsk, tråkföreläsning som aldrig ville ta slut och tråkfilm som inte heller den visste när det var dags att sluta..

Tänkte bara berätta om när jag åkte spårvagn alldeles nyss,
den är typ helt tom, bara jag och några till..
Och så kommer världens tjockaste tant typ..
(200 kg eller så..) och gissa var hon sätter sig,
Bredvid mig såklart, även om resten av spårvagnen var nästan tom,
Varför?
Hatar när folk inte fattar att man är folkskygg och helst sitter ensam..
(eller inte kanske, men främlingar ska hålla sig borta om de är tjocka och tar upp 1,5 spårvagnssäten..)


Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

japp , jag jobbar kvar :) Är ledig idag, men jobbar imorgon igen. Dudå?

2008-01-28 @ 18:29:43
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0